REGULAMIN

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z kilkoma ważnymi informacjami.

    REZERWACJA:

  1. Rezerwacji pokoju we wskazanym przez Gościa okresie można dokonać poprzez:
  2. a) panel rezerwacyjny znajdujący się na stronie www.martii.pl
  3. b) e–mail  biuro@martii.pl
  4. c) stronę internetową: www.booking.com
  5. d) telefonicznie pod nr tel. 692-332-846
  6. e) rezerwacji może dokonać tylko osoba dorosła
  1. W przypadku rezerwacji telefonicznych obsługa potwierdza możliwość rezerwacji pokoju na określony przez Gościa termin, drogą mailową bądź telefonicznie. Potwierdzenie możliwości rezerwacji danego pokoju w określonym terminie jest równoznaczne z zawarciem umowy rezerwacyjnej. Jednocześnie Obsługa wyznacza Gościowi termin do wpłaty zadatku.
  2. Gość jest zobowiązany do wpłaty zadatku w wysokości nie mniejszej niż 30% opłaty za pobyt, na rachunek bankowy:

             Marta Grabowska

             84-120 Władysławowo

             Wewnętrzna 7

             Nr konta:

             PKOBP nr konta: 02102019120000920200732883

             Dla przelewów zagranicznych:

             IBAN: PL02102019120000920200732883 

             SWIFT: BPKOPLPW

  1. W przypadku anulowania rezerwacji lub zmian do 30 dni przed datą przyjazdu obiekt nie obciąży Gościa za anulowanie rezerwacji oraz zadatek zostanie zwrócona.
  2. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczne rozwiązanie umowy rezerwacyjnej. Resztę należności rozliczamy gotówką w dniu przyjazdu, z chwilą wydania kluczy do pokoju.
  3. Rezerwacje uważane są za przyjęte z chwilą opłacenia zadatku.
  4.  Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji telefonicznych, mailowych i płatności otrzymają Państwo po dokonaniu rezerwacji oraz jej opłaceniu, na podany adres poczty e-mail.
  5. W sezonie wysokim minimalny pobyt wynosi 4 doby.
  6. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 dnia przyjazdu do 10.00 dnia wyjazdu.
  7. Meldunek jest możliwy w godzinach od 15.00 do 20.00.
  8. Wymeldowanie trwa od godziny 7.00 do 10.00.
  9. Nie przyjmujemy grup młodzieżowych oraz osób nieletnich bez opiekunów.
  10. Villa Martii zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji zwrotnej w wysokości 300 zł. Kaucja pobierana jest w gotówce podczas zameldowania.
  11. Kaucja ma na celu zabezpieczenie roszczeń Villi Martii w przypadku ewentualnych zniszczeń. W przypadku braku zastrzeżeń kaucja zwracana jest w całości w dniu wyjazdu.
  12. Dzieci wliczone są w całkowitą liczę osób zakwaterowania
  13. Dzieci przebywające na terenie obiektu powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkie szkody powstałe w wyniku ich działania.Dodatkowo właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody na zdrowiu spowodowane korzystaniem w sposób niewłaściwy z placu zabaw i pozostałej infrastruktury w szczególności znajdującej się na terenie obiektu trampoliny z której należy korzystać pojedynczo!

Warunki ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu pokoi.
  2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. W momencie wpłacenia przedpłaty za rezerwację umowę najmu uważa się za zawartą.

Anulowanie rezerwacji

  1. W przypadku anulowania rezerwacji lub zmian do 30 dni przed datą przyjazdu obiekt nie obciąży Gościa za anulowanie rezerwacji oraz przedpłata zostanie zwrócony. Gościowi nie przysługuje prawo zwrotu po okresie 30 dni przed datą przyjazdu.
  2. W przypadku skrócenia okresu pobytu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.
  3. Villa Martii nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. pogodowych, przerw w dostawie prądu, wody, programów TV itp.

Przyjazd, przekazanie kluczy, doba hotelowa

  1. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 dnia przyjazdu do 10.00 dnia wyjazdu Meldunek jest możliwy w godzinach od 15.00 do 20.00 Wymeldowanie trwa od godziny 7.00 do 10.00
  2. Gość zobowiązany jest do poinformowania o planowanej godzinie dotarcia na miejsce, recepcje pensjonatu MARTII nr. tel.692-332-846 najpóźniej na godzinę przed przyjazdem do Martii.
  3. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie recepcje pensjonatu MARTII .
  4. Gość zobowiązany jest do zapłaty kwoty widniejącej na potwierdzeniu rezerwacji nawet jeśli, z przyczyn niezależnych od Właściciela, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (powody osobiste, trudności komunikacyjne, strajki, itp.)Cena usług świadczonych przez Wynajmującego nie obejmuje ubezpieczenia. Klienci kożystają z usług na własne ryzyko. Za doznane urazy ,szkody i zniszczenia majątku Najemcy, kradzież jego bagażu w czasie całego rekreacyjnego pobytu na terenie Villi Martii Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
  5. Gość otrzymuje klucze, które zobowiązany jest oddać Właścicielowi w dniu wyjazdu. Za zgubienie kluczy do pokoju, apartamentu Klient ponosi opłatę w wysokości 100 PLN.
  6. Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności Właściciela lub osoby upoważnionej.
  7. Gość zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz odpowiedniego przestrzegania zasad najmu lokalu określonych w przepisach kodeksu cywilnego.

Ceny i Usługi

  1. Cena za wynajem pokoju dotyczy pobytu maksymalnie tylu osób ile jest w ofercie.
  2. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem lokalu a Gość obejmuje wynajem pokoju wraz z opłatami za media (woda, prąd)
  3. W cenę wliczone są podstawowe usługi serwisowe: wymiana pościeli co 14 dni.
  4. Przy rezerwacjach pobytów poniżej 4-dób obowiązuje opłata serwisowa w wysokości 10% i doliczana jest automatycznie przez system rezerwacyjny.
  5. Nasze ceny są cenami brutto i zawierają 8% podatku VAT.
  6. Obiekt odrębnie od opłaty za pobyt pobiera opłatę klimatyczną zgodnie z Uchwałą nr LXII/835/2018 Rady Miejskiej Władysławowa z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie: wprowadzenia opłaty miejscowej oraz określenia wysokości stawek opłaty miejscowej na terenie administracyjnym Gminy Władysławowo w roku 2024, opłata miejscowa na rok 2024 wynosi 3,00 zł od osoby za każdą rozpoczętą dobę pobytu.

Kaucja

  1. Villa Martii zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji zwrotnej w wysokości 300 zł Kaucja może być pobrana w gotówce
  2. Kaucja ma na celu zabezpieczenie roszczeń Villi Martii w przypadku ewentualnych zniszczeń lub złamania poszczególnych punktów regulaminu.
  3. W przypadku braku zastrzeżeń ze strony Zarządcy kaucja zwracana jest Gościowi w całości w dniu wyjazdu.

Cisza nocna

  1. W Villi Martii obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 07.00.
  2. Goście mają prawo do zgłaszania wszelkich incydentów bezpośrednio do Zarządcy Villi Martii .
  3. Nie przestrzeganie tego punktu grozi natychmiastowym zerwaniem umowy najmu w razie konieczności wezwaniem policji oraz usunięciem z Villi Martii bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań. w trudniejszych przypadkach  podlega karze grzywny  art.51 § 1 Kodeksu Wykroczeń.

Porządek

  1. Villa Martii zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom: będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających lub które zachowują się agresywnie i w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
  2. Po zakończeniu pobytu prosimy o podstawowe posprzątanie pokoju oraz aneksu kuchennego. Podstawowe posprzątanie oznacza: sprzątnięcie aneksu kuchennego, pozmywanie naczyń, opróżnienie lodówki, zaścielenie łóżek i złożenie ręczników w jednym miejscu w łazience.
  3. Prosimy pamiętać o wyrzuceniu śmieci i zabraniu Państwa przedmiotów.
  4. W przypadku pozostawienia w pokoju dużego nieładu, kosztem sprzątania w wysokości 100 zł zostaną obciążeni Goście.
  5. W pokojach, jak i w całym budynku mieszkalnym obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz świeczek.
  6. Palenie tytoniu dozwolone jest wyłącznie na zewnątrz budynku. Niedopałki należy umieszczać wyłącznie w popielniczkach. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 500 zł na likwidację zapachu po tytoniu.
  7. W Villi Martii obowiązuje całkowity zakaz smażenia Ryb, przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 500 zł na likwidację zapachu.
  8. Oferta nie obejmuje ręczników kąpielowych oraz kosmetyków. Ręczniki są dostępne za dodatkową opłatą w wysokości 30 PLN za osobę za pobyt.
  9. Miejsca ogólnodostępne na terenie Villi Martii są monitorowane oraz rejestrowane. Nagrania z monitoringu kasowane są po 7 dniach i są odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości Villi Martii. Dane z monitoringu mogą być udostępnione wyłącznie na żądanie odpowiednich służb. Gość dokonując rezerwacji oświadcza że wyraża zgodę na rejestrowanie wizerunku na teren obiektu.
  10. Najmujący wpłacając przedpłate oświadcza iż zapoznał się z regulaminem i akceptuje warunki regulaminu Villi Martii.
  11. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Życzymy miłego pobytu w VILLI MARTII

 

Polityka Prywatności

Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Serwisie.

Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu Serwisu, który określa zasady, prawa i obowiązki Użytkowników korzystających z Serwisu.

§1 Definicje

  • Serwis – serwis internetowy „martii.pl” działający pod adresem https://martii.pl

  • Serwis zewnętrzny – serwisy internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców współpracujących z Administratorem

  • Administrator Serwisu / Danych – Administratorem Serwisu oraz Administratorem Danych (dalej Administrator) jest firma „Martex Marta Grabowska”, prowadząca działalność pod adresem: ul. Wewnętrzna 7, 84-120 Władysławowo, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 587-152-21-06, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu

  • Użytkownik – osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.

  • Urządzenie – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu

  • Cookies (ciasteczka) – dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika

  • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

  • Dane osobowe – oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej

  • Przetwarzanie – oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

  • Ograniczenie przetwarzania – oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania

  • Profilowanie – oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się

  • Zgoda – zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych

  • Naruszenie ochrony danych osobowych – oznacza naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych

  • Pseudonimizacja – oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było już przypisać konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem że takie dodatkowe informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej

  • Anonimizacja – Anonimizacja danych to nieodwracalny proces operacji na danych, który niszczy / nadpisuje „dane osobowe” uniemożliwiając identyfikację, lub powiązanie danego rekordu z konkretnym użytkownikiem lub osobą fizyczną.

§2 Inspektor Ochrony Danych

Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.

W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.

§3 Rodzaje Plików Cookies

  • Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu

  • Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych. Skrypty Serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika zostały świadomie umieszczone w Serwisie poprzez skrypty i usługi udostępnione i zainstalowane w Serwisie

  • Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.

  • Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.

§4 Bezpieczeństwo składowania danych

  • Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie – Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Serwisem są realizowane poprzez wbudowane mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest także praktycznie niemożliwe.

  • Cookie wewnętrzne – zastosowane przez Administratora pliki Cookie są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników i nie zawierają skryptów, treści lub informacji mogących zagrażać bezpieczeństwu danych osobowych lub bezpieczeństwu Urządzenia z którego korzysta Użytkownik.

  • Cookie zewnętrzne – Administrator dokonuje wszelkich możliwych działań w celu weryfikacji i doboru partnerów serwisu w kontekście bezpieczeństwa Użytkowników. Administrator do współpracy dobiera znanych, dużych partnerów o globalnym zaufaniu społecznym. Nie posiada on jednak pełnej kontroli nad zawartością plików Cookie pochodzących od zewnętrznych partnerów. Za bezpieczeństwo plików Cookie, ich zawartość oraz zgodne z licencją wykorzystanie przez zainstalowane w serwisie Skrypty, pochodzących z Serwisów zewnętrznych, Administrator nie ponosi odpowiedzialności na tyle na ile pozwala na to prawo. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Prywatności.

  • Kontrola plików Cookie

  • Zagrożenia po stronie Użytkownika – Administrator stosuje wszelkie możliwe środki techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron w tym działalności Użytkownika. Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie tych danych, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może jest lub było zainfekowane Urządzenie Użytkownika. Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami powinni stosować się do zasad bezpiecznego korzystania z internetu.

  • Przechowywanie danych osobowych – Administrator zapewnia, że dokonuje wszelkich starań, by przetwarzane dane osobowe wprowadzone dobrowolnie przez Użytkowników były bezpieczne, dostęp do nich był ograniczony i realizowany zgodnie z ich przeznaczeniem i celami przetwarzania. Administrator zapewnia także, że dokonuje wszelkich starań w celu zabezpieczenia posiadanych danych przed ich utratą, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń fizycznych jak i organizacyjnych.

§5 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie

  • Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu
  • Personalizacja Serwisu dla Użytkowników
  • Marketing, Remarketing w serwisach zewnętrznych
  • Usługi serwowania reklam
  • Usługi afiliacyjne
  • Prowadzenie statystyk (użytkowników, ilości odwiedzin, rodzajów urządzeń, łącze itp.)
  • Serwowanie usług multimedialnych

§6 Cele przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:

  • Realizacji usług elektronicznych:
    • Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
    • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

    Dane o Użytkownikach gromadzone anonimowo i automatycznie są przetwarzane w jednym z następujących celów:

    • Prowadzenie statystyk
    • Remarketing
    • Serwowanie reklam dostosowanych do preferencji Użytkowników
    • Obsługi programów afiliacyjnych
    • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

    §7 Pliki Cookies Serwisów zewnętrznych

    Administrator w Serwisie wykorzystuje skrypty javascript i komponenty webowe partnerów, którzy mogą umieszczać własne pliki cookies na Urządzeniu Użytkownika. Pamiętaj, że w ustawieniach swojej przeglądarki możesz sam decydować o dozwolonych plikach cookies jakie mogą być używane przez poszczególne witryny internetowe. Poniżej znajduje się lista partnerów lub ich usług zaimplementowanych w Serwisie, mogących umieszczać pliki cookies:

    Usługi świadczone przez podmioty trzecie są poza kontrolą Administratora. Podmioty te mogą w każdej chwili zmienić swoje warunki świadczenia usług, polityki prywatności, cel przetwarzania danych oraz sposów wykorzystywania plików cookie.

    §8 Rodzaje gromadzonych danych

    Serwis gromadzi dane o Użytkownikach. Cześć danych jest gromadzona automatycznie i anonimowo, a część danych to dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników w trakcie zapisywania się do poszczególnych usług oferowanych przez Serwis.

    Anonimowe dane gromadzone automatycznie:

    • Adres IP
    • Typ przeglądarki
    • Rozdzielczość ekranu
    • Przybliżona lokalizacja
    • Otwierane podstrony serwisu
    • Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu
    • Rodzaj systemu operacyjnego
    • Adres poprzedniej podstrony
    • Adres strony odsyłającej
    • Język przeglądarki
    • Prędkość łącza internetowego
    • Dostawca usług internetowych

    Dane gromadzone podczas rejestracji:

    • Imię / nazwisko / pseudonim
    • Login
    • Adres e-mail
    • Adres IP (zbierane automatycznie)

    Dane gromadzone podczas zapisu do usługi Newsletter

    • Adres e-mail

    Część danych (bez danych identyfikujących) może być przechowywana w plikach cookies. Cześć danych (bez danych identyfikujących) może być przekazywana do dostawcy usług statystycznych.

    §9 Dostęp do danych osobowych przez podmioty trzecie

    Co do zasady jedynym odbiorcą danych osobowych podawanych przez Użytkowników jest Administrator. Dane gromadzone w ramach świadczonych usług nie są przekazywane ani odsprzedawane podmiotom trzecim.

    Dostęp do danych (najczęściej na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych) mogą posiadać podmioty, odpowiedzialne za utrzymania infrastruktury i usług niezbędnych do prowadzenia serwisu tj.:

    • Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora
    • Firmy pośredniczące w płatnościach on-line za towaru lub usługi oferowane w ramach Serwisu (w przypadku dokonywania transakcji zakupu w Serwisie)

    Powierzenie przetwarzania danych osobowych – Usługi Hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych

    Administrator w celu prowadzenia serwisu korzysta z usług zewnętrznego dostawcy hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych – OVH sp. z o.o.. Wszelkie dane gromadzone i przetwarzane w serwisie są przechowywane i przetwarzane w infrastrukturze usługodawcy zlokalizowanej w Polsce. Istnieje możliwość dostępu do danych wskutek prac serwisowych realizowanych przez personel usługodawcy. Dostęp do tych danych reguluje umowa zawarta pomiędzy Administratorem a Usługodawcą.


    Przetwarzanie danych w przypadku płatności on-line

    W przypadku realizacji płatności on-line, wszelkie dane dotyczące płatności przekazywane są bezpośrednio przez Użytkownika podmiotowi realizującemu płatność – . Wybrane dane niezbędne do realizacji transakcji są następnie przekazywane przez ten podmiot Administratorowi. Przekazanie danych reguluje umowa zawarta pomiędzy Administratorem a Usługodawcą.


    §10 Sposób przetwarzania danych osobowych

    Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników:

    • Dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis.
    • Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).
    • Dane osobowe nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.

    Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:

    • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) będą przekazywane poza Unię Europejską.
    • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).
    • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.

    §11 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

    Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

    • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
      • art. 6 ust. 1 lit. a
        osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów
      • art. 6 ust. 1 lit. b
        przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
      • art. 6 ust. 1 lit. f
        przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
    • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)
    • Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800)
    • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83)

    §12 Okres przetwarzania danych osobowych

    Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników:

    Co do zasady wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia Usługi w ramach Serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy Newsletter, itp.)

    Wyjątek stanowi sytuacja, która wymaga zabezpieczenia prawnie uzasadnionych celów dalszego przetwarzania tych danych przez Administratora. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez Użytkownika

    Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:

    Anonimowe dane statystyczne, niestanowiące danych osobowych, są przechowywane przez Administratora w celu prowadzenia statystyk serwisu przez czas nieoznaczony

    §13 Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

    • Prawo dostępu do danych osobowych
      Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

    • Prawo do sprostowania danych osobowych
      Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub / oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

    • Prawo do usunięcia danych osobowych
      Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do AdministratoraW przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających identyfikację Użytkownika. Administrator zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji żądania usunięcia danych w celu ochrony prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. w gdy Użytkownik dopuścił się naruszenia Regulaminu czy dane zostały pozyskane wskutek prowadzonej korespondencji).
      W przypadku usługi Newsletter, Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej przesyłanej wiadomości e-mail.

    • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
      Użytkownikom przysługuje prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

    • Prawo do przenoszenia danych osobowych
      Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do Administratora

    • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
      Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone do Administratora

    • Prawo wniesienia skargi
      Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

    §14 Kontakt do Administratora

    Z Administratorem można skontaktować się w jeden z poniższych sposobów

    • Adres pocztowy – Martex Marta Grabowska, ul. Wewnętrzna 7, 84-120 Władysławowo

    • Adres poczty elektronicznej – domki@kotwicapark.pl

    • Połączenie telefoniczne – +48 605 504 993

    • Formularz kontaktowy – dostępny pod adresem: /kontakt

    §15 Wymagania Serwisu

    • Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.

    • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie.

    §16 Linki zewnętrzne

    W Serwisie – artykułach, postach, wpisach czy komentarzach Użytkowników mogą znajdować się odnośniki do witryn zewnętrznych, z którymi Właściciel serwisu nie współpracuje. Linki te oraz strony lub pliki pod nimi wskazane mogą być niebezpieczne dla Twojego Urządzenia lub stanowić zagrożenie bezpieczeństwa Twoich danych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zawartość znajdującą się poza Serwisem.

    §17 Zmiany w Polityce Prywatności

    • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności bez konieczności informowania o tym Użytkowników w zakresie stosowania i wykorzystywania danych anonimowych lub stosowania plików Cookie.

    • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania Danych Osobowych, o czym poinformuje Użytkowników posiadających konta użytkownika lub zapisanych do usługi newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 7 dni od zmiany zapisów. Dalsze korzystanie z usług oznacza zapoznanie się i akceptację wprowadzonych zmian Polityki Prywatności. W przypadku w którym Użytkownik nie będzie się zgadzał z wprowadzonymi zmianami, ma obowiązek usunąć swoje konto z Serwisu lub wypisać się z usługi Newsletter.

    • Wprowadzone zmiany w Polityce Prywatności będą publikowane na tej podstronie Serwisu.

    • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji.

    Regulamin serwisu

    I. Pojęcia ogólne

    • Regulamin – niniejszy regulamin
    • Serwis – serwis internetowych "martii.pl", działających pod adresem https://martii.pl
    • Usługodawca – firma "Martex Marta Grabowska" z adresem siedziby: ul. Wewnętrzna 7, 84-120 Władysławowo, NIP: 587-152-21-06,
    • Usługobiorca – każda osoba fizyczna, uzyskująca dostęp do Serwisu i korzystająca z usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę.
    • Komunikacja Drogą Elektroniczną – Komunikacja pomiędzy stronami za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) oraz formularzy kontaktowych dostępnych na stronie www.

    II. Postanowienia ogólne

    • Regulamin, określa zasady funkcjonowania i użytkowania Serwisu oraz określa zakres praw i obowiązków Usługobiorców i Usługodawcy związanych z użytkowaniem Serwisu.
    • Przedmiotem usług Usługodawcy jest udostępnienie nieodpłatnych narzędzi w postaci Serwisu, umożliwiających Usługobiorcom dostęp do treści w postaci wpisów, artykułów i materiałów audiowizualnych lub aplikacji internetowych i formularzy elektronicznych
    • Wszelkie ewentualne treści, artykuły i informacje zawierające cechy wskazówek lub porad publikowane na łamach Serwisu są jedynie ogólnym zbiorem informacji i nie są kierowane do poszczególnych Usługobiorców. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie ich przez Usługobiorców.
    • Usługobiorca bierze na siebie pełną odpowiedzialno za sposób wykorzystania materiałów udostępnianych w ramach Serwisu w tym za wykorzystanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    • Usługodawca nie udziela żadnej gwarancji co do przydatności materiałów umieszczonych w Serwisie.
    • Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu ewentualnych szkód poniesionych przez Usługobiorców Serwisu lub osoby trzecie w związku z korzystaniem z Serwisu. Wszelkie ryzyko związane z korzystaniem z Serwisu, a w szczególności z używaniem i wykorzystywaniem informacji umieszczonych w Serwisie, ponosi Usługobiorca korzystający z usług Serwisu.

    III. Warunki używania Serwisu

    • Używanie Serwisu przez każdego z Usługobiorców jest nieodpłatne i dobrowolne.
    • Usługobiorcy mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem oraz pozostałymi dokumentami stanowiącymi jego integralną część i muszą zaakceptować w całości jego postanowienia w celu dalszego korzystania z Serwisu.
    • Usługobiorcy nie mogą wykorzystywać żadnych pozyskanych w Serwisie danych osobowych do celów marketingowych.
    • Wymagania techniczne korzystania z Serwisu:
      • urządzenie z wyświetlaczem umożliwiające wyświetlanie stron internetowych,
      • połączenie z internetem,
      • dowolna przeglądarka internetowa, która wyświetla strony internetowe zgodnie ze standardami i postanowieniami Konsorcjum W3C i obsługuje strony www udostępniane w języku HTML5,
      • włączoną obsługę skryptów JavaScript,
      • włączoną obsługę plików Cookie
    • W celu zapewnienia bezpieczeństwa Usługodawcy, Usługobiorcy oraz innych Usługobiorców korzystających z Serwisu, wszyscy Usługobiorcy korzystający z Serwisu powinni stosować się do ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa w sieci,
    • Zabrania się działań wykonywanych osobiście przez Usługobiorców lub przy użyciu oprorgamowania:
      • bez zgody pisemnej, dekompilacji i analizy kodu źródłowego,
      • bez zgody pisemnej, powodujących nadmierne obciążenie serwera Serwisu,
      • bez zgody pisemnej, prób wykrycia luk w zabezpieczeniach Serwisu i konfiguracji serwera,
      • podejmowania prób wgrywania lub wszczykiwania na serwer i do bazy danych kodu, skryptów i oprogramowania mogących wyrządzić szkodę oprogramowaniu Serwisu, innym Usługobiorcom lub Usługodawcy,
      • podejmowania prób wgrywania lub wszczykiwania na serwer i do bazy danych kodu, skryptów i oprogramowania mogących śledzić lub wykradać dane Usługobiorców lub Usługodawcy,
      • podejmowania jakichkolwiek działań mających na celu uszkodzenie, zablokowanie działania Serwisu lub uniemożliwienie realizacji celu w jakim działa Serwis.
    • W przypadku wykrycia zaistnienia lub potencjalnej możliwości zaistnienia incydentu Cyberbezpieczeństwa lub naruszenia RODO, Usługobiorcy w pierwszej kolejności powinni zgłosić ten fakt Usługodawcy w celu szybkiego usunięcia problemu / zagrożenia i zabezpieczenia interesów wszystkich Usługobiorców Serwisu.

    IV. Warunki komunikacji i świadczenia pozostałych usług w Serwisie

    • Serwis udostępnia usługi i narzędzia umożliwiające Usługobiorcom interakcję z Serwisem w postaci:
      • Formularz kontaktowy
    • Serwis udostępnia dane kontaktowe w postaci:
      • Adresu e-mail
    • W przypadku kontaktu Usługobiorcy z Usługodawcą, dane osobowe Usługobiorców będa przetwarzane zgodnie z "Polityką Prywatności", stanowiącą integralną część Regulaminu.

    V. Gromadzenie danych o Usługobiorcach

    W celu prawidłowego świadczenia usług przez Serwis, zabezpieczenia prawnego interesu Usługodawcy oraz w celu zapewnienia zgodności działania Serwisu z obowiązującym prawem, Usługodawca za pośrednictwem Serwisu gromadzi i przetwarza niektóre dane o Użytkownikach.

    W celu prawidłowego świadczenia usług, Serwis wykorzystuje i zapisuje niektóre anonimowe informacje o Usługobiorcy w plikach cookies.

    Zakres, cele, sposób oraz zasady przetwarzania danych dostępne są w załącznikach do Regulaminu: „Obowiązek informacyjny RODO” oraz w „Polityce prywatności„, stanowiących integralną część Regulaminu.

    • Dane zbierane automatycznie:
      Do sprawnego działania Serwisu oraz do statystyk zbieramy automatycznie niektóre dane o Usługobiorcy. Do danych tych należą:
      • Adres IP
      • Typ przeglądarki
      • Rozdzielczość ekranu
      • Przybliżona lokalizacja
      • Otwierane podstrony serwisu
      • Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu
      • Rodzaj systemu operacyjnego
      • Adres poprzedniej podstrony
      • Adres strony odsyłającej
      • Język przeglądarki
      • Predkość łącza internetowego
      • Dostawca usług internetowych
      • Anonimowe dane demograficzne na podstawie danych Google Analytics:
        • Płeć
        • Wiek
        • Zainteresowania
      • Anonimowe dane niezbędne do serwowania reklam:
        • Dane związane z remarketingiem

      Powyższe dane uzyskiwane są poprzez skrypt Google Analytics i są anonimowe.

    VI. Prawa autorskie

    • Właścicielem Serwisu oraz praw autorskich do serwisu jest Usługodawca.
    • Część danych zamieszczonych w Serwisie są chronione prawami autorskimi należącymi do firm, instytucji i osób trzecich, niepowiązanych w jakikolwiek sposób z Usługodawcą, i są wykorzystywane na podstawie uzyskanych licencji, lub opartych na licencji darmowej.
    • Na podstawie Ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim zabrania się wykorzystywania, kopiowania, reprodukowania w jakiejkolwiek formie oraz przetrzymywania w systemach wyszukiwania z wyłączeniem wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo, NetSprint, DuckDuckGo, Facebook oraz LinkedIn jakichkolwiek artykułów, opisów, zdjęć oraz wszelkich innych treści, materiałów graficznych, wideo lub audio znajdujących się w Serwisie bez pisemnej zgody lub zgody przekazanej za pomocą Komunikacji Drogą Elektroniczną ich prawnego właściciela.
    • Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim ochronie nie podlegają proste informacje prasowe, rozumiane jako same informacje, bez komentarza i oceny ich autora. Autor rozumie to jako możliwość wykorzystywania informacji z zamieszczonych w serwisie tekstów, ale już nie kopiowania całości lub części artykułów o ile nie zostało to oznaczone w poszczególnym materiale udostępnionym w Serwisie.

    VII. Zmiany Regulaminu

    • Wszelkie postanowienia Regulaminu mogą być w każdej chwili jednostronnie zmieniane przez Usługodawcę, bez podawania przyczyn.
    • Zmiany Regulaminu wchodzą w życie natychmiast po ich publikacji.
    • Traktuje się iż każdy Usługobiorca, kontynuujący korzystanie z Serwisu po zmianie Regulaminu akceptuje go w całości.

    VIII. Postanowienia końcowe

    • Usługodawca dokona wszelkich starań by usługi Serwisu były oferowane w sposób ciągły. Nie ponosi on jednak żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Usługobiorców, osób trzecich czy działalnością zewnętrznych automatycznych programów.
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany jakichkolwiek informacji umieszczonych w Serwisie w wybranym przez Usługodawcę terminie, bez konieczności uprzedniego powiadomienia Usługobiorców korzystających z usług Serwisu.
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego, całkowitego lub częściowego wyłączenia Serwisu w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji, bez wcześniejszego uprzedzania o tym Usługobiorców.
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia Serwisu na stałe, bez wcześniejszego uprzedzania o tym Usługobiorców.
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania cesji w części lub w całości wszelkich swoich praw i obowiązków związanych z Serwisem, bez zgody i możliwości wyrażania jakichkolwiek sprzeciwów przez Usługobiorców.
    • Obowiązujące oraz poprzednie Regulaminy Serwisu znajduję się na tej podstronie pod aktualnym Regulaminem.
    • We wszelkich sprawach związanych z działalnością Serwisu należy kontaktować się z Usługodawcę korzystając z jednej z poniższych form kontaktu:
      • Używając formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie
      • Wysyłając wiadomość na adres e-mail: domki@kotwicapark.pl
      • Poprzez połączenie telefoniczne z numerem: +48 605 504 993
      Kontakt przy użyciu wskazanych środków komunikacji wyłącznie w sprawach związanych z prowadzonym Serwisem.

    Obowiązek informacyjny RODO

    Poniższa informacja stanowi zwięzły, zrozumiały i przejrzysty skrót informacji zamieszczonych w Polityce Prywatności odnośnie Administratora danych, celu i sposobu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw w związku z tym przetwarzaniem, w formie wymaganej do spełnienia obowiązku informacyjnego RODO. Szczegóły dotyczące sposobu przetwarzania i podmiotów uczestniczących w tym procesie dostępne są we wskazanej polityce.

    Kto jest administratorem danych?

    Administratorem Danych Osobowych (dalej Administrator) jest firma „Martex Marta Grabowska”, prowadząca działalność pod adresem: ul. Wewnętrzna 7, 84-120 Władysławowo, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 587-152-21-06, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu

    Jak można skontaktować się z administratorem danych?

    Z Administratorem można skontaktować się w jeden z poniższych sposobów

    • Adres pocztowy – Martex Marta Grabowska, ul. Wewnętrzna 7, 84-120 Władysławowo

    • Adres poczty elektronicznej – domki@kotwicapark.pl

    • Połączenie telefoniczne – +48 605 504 993

    • Formularz kontaktowy – dostępny pod adresem: /kontakt

    Czy Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych?

    Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.

    W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.

    Skąd pozyskujemy dane osobowe i jakie są ich źródła?

    Dane pozyskiwane są z następujących źródeł:

    • od osób, których dane dotyczą

    Jaki jest zakres przetwarzanych przez nas danych osobowych?

    W serwisie przetwarzane są dane osobowe zwykłe, podane dobrowolnie przez osoby, których dotyczą
    (Np. imię i nazwisko, login, adres e-mail, telefon, adres IP, itp.)

    Szczegółowy zakres przetwarzanych danych dostępny jest w Polityce Prywatności.

    Jakie są cele przetwarzania przez nas danych?

    Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:

    • Realizacji usług elektronicznych:
      • Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
      • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

      Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?

      Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

      • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
        • art. 6 ust. 1 lit. a
          osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów
        • art. 6 ust. 1 lit. b
          przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
        • art. 6 ust. 1 lit. f
          przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
      • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)
      • Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800)
      • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83)

      Jaki jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora?

      • W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie naszych praw, w tym między innymi;
      • W celu oceny ryzyka potencjalnych klientów
      • W celu oceny planowanych kampanii marketingowych
      • W celu realizacji marketingu bezpośredniego

      Przez jaki okres przetwarzamy dane osobowe?

      Co do zasady, wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia usługi w ramach prowadzonego serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy Newsletter, itp.)

      W wyjątkowych sytuacjach, w celu zabezpieczenie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, okres ten może ulec wydłużeniu. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez osobę, której dane dotyczą.

      Kto jest odbiorcą danych w tym danych osobowych?

      Co do zasady jedynym odbiorcą danych jest Administrator.

      Przetwarzanie danych może jednak być powierzone innym podmiotom, realizującym usługi na rzecz Administratora w celu utrzymania działalności Serwisu.

      Do podmiotów takich można zaliczyć między innymi:
      • Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora
      • Firmy pośredniczące w płatnościach on-line za towaru lub usługi oferowane w ramach Serwisu (w przypadku dokonywania transakcji zakupu w Serwisie)

      Czy Państwa dane osobowe będą przekazywane poza Unię Europejską?

      Dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis.

      Czy dane osobowe będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji?

      Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).

      Jakie mają Państwo prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

      • Prawo dostępu do danych osobowych
        Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

      • Prawo do sprostowania danych osobowych
        Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub / oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

      • Prawo do usunięcia danych osobowych
        Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora.

        W przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających identyfikację Użytkownika.

        W przypadku usługi Newsletter, Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej przesyłanej wiadomości e-mail.

      • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
        Użytkownikom przysługuje prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

      • Prawo do przenoszenia danych osobowych
        Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do Administratora

      • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
        Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone do Administratora

      • Prawo wniesienia skargi
        Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.